reklama

Rozhlasová

Hovorím na sklopené oči, čo strážia mi končeky prstov. Pozorujú ako sa podušky dvíhajú zo zomknutých rúk s každým novým nádychom. Dvíhajú sa akoby ju chceli upozorniť na ďalšiu paľbu slov a ona mi naslúcha ako žena.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Chcela by vidieť paže, ktoré by ju mali objať, no tie len sú a hrdo držia delo. A hruď, na ktorú by hlavu sklonila, ale len ako múr bráni ju pred čerstvým vzduchom. Neveriacky očakáva niečo viac, prezerá si ma a zrejme rozmýšľa nad mojim oblečením. Ako sa to všetko ku mne nehodí, ani slová, ani ona.

 Mrak je nelichotivý, pravé jej tieň pokryl tvár. Viac mi jej pozornosť nepatrí, len snaží sa rozoznať môj hlas v šume sveta. Nespoznáva ho, pretože som iný ako včera, ale zajtra sa ním možno stanem, alebo potom neskôr, no a ona chce práve to zajtra. Tak poviem niečo pekné a ona stále neverí, ale venujeme mi pohľad a mrak pochybností je preč. Neviem a ani sa nepokúšam rozlúštiť ten výraz, ktorým ma opäť očarila. Strieľam ďalej a ona? Spaľuje ma zatvorenými ústami. Vnímam ich, sú tiché a trpké.

Ján Zelenák

Ján Zelenák

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Dávno a potom Zoznam autorových rubrík:  Obilné mesto IObilné mesto IIObilné mesto IIIŽabaObilné mesto IV

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu