reklama

Dvamiliónypätnásťtisíc krokov

Starý právnik, ukrajinský robotník v cudzej krajine, mi vravel, že má doma library a tisíc kníh. Potom mi pozrel do očí a pokračoval, že som Nebo, dobrý muž, že to vie a vidí v očiach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Nechcel som ho sklamať, ale pravda bola ďalej ako jeho domov ,,Prines fľašu vodky starý robotník, a ja ti poviem, kto to som. Posaďme sa do tvojej izby a povedz, kto si ty. Nie, žiadna izba nie je malá, tiež žijem ako ty.

 Nedávno, som sa na rohu ulice takmer zrazil s malým dievčatkom. Zastal som, aby mohla prejsť a ona sa trochu uškľabila nad mojím gestom a potom sa začala smiať. Stáli sme tam bez nezhody a smiali sa na mne, to ona ma skutočne videla a myslím, že o žiadneho veľkého spisovateľa nestojí. Ďalej som kráčal ľahkým krokom s plnými rukami a ona sa niekde stratila. Myslel som na ňu, že mi darovala úsmev a nechcela ho naspäť. A ty teraz po pár dňoch vidíš pozostatky toho jej daru a myslíš, že som to ja.

Ján Zelenák

Ján Zelenák

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Dávno a potom Zoznam autorových rubrík:  Obilné mesto IObilné mesto IIObilné mesto IIIŽabaObilné mesto IV

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu