reklama

Žaba na chodbe ako sadrový odliatok

Uhni a nechaj ma vďačiť slabému telu, že so mnou drží a neopúšťa ma, i keď som mu tyranom. Nechaj ma veriť v dušu a srdce, v ich súdnosť, že ich nemusím obliekať do drahého obleku, aby boli plnohodnotné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Pokojne sa smej, smej sa, no nebráň naivnému dúfať, že šťastie nemusí meniť na peniaze a prepočítavať. 

 Ostaň, ale nenechaj ma zaspávať chudobným, že sa tyran nepostará, i keď moje šaty tak pôsobia. Nechaj ma vyzývať boha vo mne, aby žil bez výčitiek, aby ma vychovával pre správny charakter, aby som nebol ako ty, teda bez tepla.

 Tak smej sa ak chceš, smej sa, ale zabráň hrdému si myslieť, že je bohatý človek, keď taký svet nie je potrebný pre dušu, a ani pre teba.

 Nevravíš nič a zrejme tu budeš navždy, no si takisto chorá ako moje slabé telo, len ja možno neviem tak ľahko od všetkého odskočiť.

Ján Zelenák

Ján Zelenák

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Dávno a potom Zoznam autorových rubrík:  Obilné mesto IObilné mesto IIObilné mesto IIIŽabaObilné mesto IV

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu