reklama

Nádražie

Kráčal som cestou popod nádražie a stretol smutných i veselých, ľudí smutných. Nad mostom stálo mrzké mlčanie, tvár súca a plachá. A to ráno bol deň sotva mladý, ešte spal, ešte blúdil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Šiel som cestou popri nádražiu položiť mincu na koľaj, položiť svedomie. Pod mostom stádo čiernych koní, čo čakajú tam nebodaj na mňa. Počítal som podvaly a kamene, počítal zbytočné, že som nikdy neprešiel cez ten most, že jeho koniec je príliš skutočný. A to ráno bol deň sotva mladý, ešte spal, ešte blúdil, tak ako ja.

Ján Zelenák

Ján Zelenák

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Dávno a potom Zoznam autorových rubrík:  Obilné mesto IObilné mesto IIObilné mesto IIIŽabaObilné mesto IV

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu