reklama

Slnko vo vlasoch

Stála pod strechou rozpálenej búdky a autobus meškal sedem minút. Zo zroseného davu vyčnievala, ako keby si ju vybralo samotné slnko. Stála pred rušnou cestou v ľahkých šatách a ďakoval som všetkým preplneným križovatkám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďakoval som náhode, že nestihol som prísť skôr či neskôr, a tiež slnku, že páli, že môžem vidieť ten úžasný jav, keď sa zapletie do vlasov ženy. 

 Autá sa ponáhľali po svojich cestách v nehybnom opare, zatiaľ čo autobus meškal presne osem minút a ona čakala pod železnou strechou bez zbytočných bremien. Havranie vlasy mala ako žiadna iná, husté tak, že by sa v nich jeden neopatrný ľahko stratil. Zdalo sa mi, že sa tak stalo i slnku, že jej neopatrne kurizovalo prechádzajúc po bledej pokožke od nôh cez prsia, a potom sa zaplietlo v úchvatnej spleti ženskosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Autobus už len meškal a autá sa medzitým zmenili z divokých koní na pomalých a múdrych slonov putujúcich k oázam. Jedna z nich práve stála bokom a snažila sa drzé slnko vyhnať z vlasov. Predkláňala sa a bujné vlasy mala spustené skoro až po zem. Rukou z nich vyčesávala dusno a môj pohľad. Šatkou si prechádzala po krku, narovnávala sa a vlasy rozhadzovala na všetky strany. Bojovala statočne, i keď nemohla vyhrať, nikto z nás nemohol.

 Chcel som k nej podísť a spýtať sa, či tu čaká na autobus alebo na jeseň, tak ako ja. Niekedy aj jeseň mešká a v tom prišiel autobus skôr než ona. No i tak som mu vďačný.

Ján Zelenák

Ján Zelenák

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Dávno a potom Zoznam autorových rubrík:  Obilné mesto IObilné mesto IIObilné mesto IIIŽabaObilné mesto IV

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu