reklama

Slnko vo vlasoch

Stála pod strechou rozpálenej búdky a autobus meškal sedem minút. Zo zroseného davu vyčnievala, ako keby si ju vybralo samotné slnko. Stála pred rušnou cestou v ľahkých šatách a ďakoval som všetkým preplneným križovatkám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďakoval som náhode, že nestihol som prísť skôr či neskôr, a tiež slnku, že páli, že môžem vidieť ten úžasný jav, keď sa zapletie do vlasov ženy. 

 Autá sa ponáhľali po svojich cestách v nehybnom opare, zatiaľ čo autobus meškal presne osem minút a ona čakala pod železnou strechou bez zbytočných bremien. Havranie vlasy mala ako žiadna iná, husté tak, že by sa v nich jeden neopatrný ľahko stratil. Zdalo sa mi, že sa tak stalo i slnku, že jej neopatrne kurizovalo prechádzajúc po bledej pokožke od nôh cez prsia, a potom sa zaplietlo v úchvatnej spleti ženskosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Autobus už len meškal a autá sa medzitým zmenili z divokých koní na pomalých a múdrych slonov putujúcich k oázam. Jedna z nich práve stála bokom a snažila sa drzé slnko vyhnať z vlasov. Predkláňala sa a bujné vlasy mala spustené skoro až po zem. Rukou z nich vyčesávala dusno a môj pohľad. Šatkou si prechádzala po krku, narovnávala sa a vlasy rozhadzovala na všetky strany. Bojovala statočne, i keď nemohla vyhrať, nikto z nás nemohol.

 Chcel som k nej podísť a spýtať sa, či tu čaká na autobus alebo na jeseň, tak ako ja. Niekedy aj jeseň mešká a v tom prišiel autobus skôr než ona. No i tak som mu vďačný.

Ján Zelenák

Ján Zelenák

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Dávno a potom Zoznam autorových rubrík:  Obilné mesto IObilné mesto IIObilné mesto IIIŽabaObilné mesto IV

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu