reklama

Aby stáli Plameniaci pevne

Minule a na začiatku týždňa, niekedy ráno cestou do práce, som si všimol na zastávke nápis: V mimozemský život verím viacej ako na lásku. Zrejme mnou tá myšlienka prerástla a tak som v siedmy deň zatúžil o jej vyvrátenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Ten odkaz som musel nevidieť každý jeden hluchý deň odpredu i odzadu, každou slepou cestou. Myslím na jazero, kde by si mohla pristáť, myslím, že sa vo mne nič nezmenilo, len som v tej rannej samote akoby zistil, že ak by som ťa požiadal o jasnú odpoveď, tak nepríde žiaden zvodný hlas. Možno si mi už dávno jasne odpovedala, a snáď som to podobne nemohol a nechcel počuť.

 Vypúšťal som všelijaké jazerá, aby si pristála ku mne bližšie, ale nakoniec som musel uveriť v jednonohosť, pretože nebolo správnej odpovedi.

Ján Zelenák

Ján Zelenák

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Dávno a potom Zoznam autorových rubrík:  Obilné mesto IObilné mesto IIObilné mesto IIIŽabaObilné mesto IV

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu